2016. március 14., hétfő

Blog: Első tapasztalat a videó-chaten.

Gondoltam, ha már van okos telefonom és megfelelő programok, chat-eljünk egyet. A technika lehetővé teszi és a bennem kíváncsiskodó voyeur (Az automatikus javítás felkínálta szó: egyeurós) is kielégítheti magát. Nos, tudtam, hogy a telefonom kamerája torz képet továbbit arcomról, mert látom magamat is a program alsó sarkában és a torzított perspektívának köszönhetően akkora az orrom, akár egy kisebb dinnye.
A legtöbb chat-es nem is bírta megállni röhögés nélkül, ami azért jelzi, hogy bár technika már van, kellő érettség sajnos még nem akad. Azért én is megmosolyogtam a röhögő tiniket, de hamar kiderült, hogy ezt a fajta szórakozást főleg a kis vagy fiatal korúak preferálják. Ez nagyjából oké is lenne, de tényleg érdekes tapasztalat lett volna egy harmincas nővel összefutni a röpke negyed óra alatt, ám nem sikerült.

Pasik még csak-csak akadnak, meg lányok, akár többen is, meg néhány igazi tróger, aki letakarja a kamerát, viszont közben erősen pedofil gyanús kérdéseket tesz fel. Aztán, hogy az illető egy unatkozó egyetemista, rendőr vagy szülő, vagy akár egy érdeklődő tini lány, nem derült ki, mert a harmadik kérdése után - "Szereted a kislányokat?" - ugorjunk felkiáltással tovább léptem a beszélgetésből.

Azután sikerült egy kb. 12 éves forma édesen mosolygó kis pofába belebotlanom, akiről nem tudtam eldönteni, hogy fiú e vagy lány és ebben a hangja sem segített, amikor megkérdezte, hogy szeretem e a faszt?
Nem is értettem elsőre, mert zörgött az egész szar, ezért rákérdeztem: - Tessék?
- Szereted a faszt?
- Hát, elég bátor vagy, hogy így anoniman kérdezgetsz ilyesmit idegenektől. - és ezzel tovább is léptem.

Sajnos, van technikánk és nincs megfelelő kultúránk hozzá, hogy használjuk. Még egy gomb is volt az alkalmazásban, amit megnyomva jelenti lehet a kellemetlen felhasználót, de olyan gyorsan pörögnek az események, hogy nem sikerült használnom.

Egy biztos: Azzal, hogy okos-telefon dugnak a szülők a gyerekek kezébe, erősen megnövelik annak lehetőségét, hogy a gyerek ilyen oldalakra tévedjen és ott nem megfelelően viselkedjen. Nem azt mondom, hogy korlátozzuk a gyerekeket és ne tudjanak huncutkodni, hiszen attól is fejlődnek, hogy néha nem viselkednek felelősen, viszont azt sem tartom normálisnak, hogy holmi kis szarjankók felnőttekkel szemtelenkedjenek a világhálón, bízva abban, hogy az illető keze nem ér el elég messzire.

Részemről azt fogom tenni, hogy ha legközelebb ilyesmit tapasztalok, képernyő mentéssel lefotózom a kis szarost és utána a facebook-on megmutatom az arcát, hogy nini, kinek is van telefonja és hozzá nagy szája.
Talán majd anyu észre veszi és belever egyet a szájacskába, mert én nem tehetem meg.

Egyem a kis szívét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése