2017. április 6., csütörtök

Blog: A Vladimir Volf stikli

Mint tudod, március elején kilakoltattak otthonomból, mert a múltban elkövetett néhány baklövés végül elérte a küszöböt. Berki mindent vitt, ami az ingatlant illeti, kaptam egy órát azonnal lelépni, majd később még pár napot, hogy elhordjam az irhámat. Megjegyzem, roppant szomorú dolog az ember személyes holmijait záros időn belül eltüntetni a már nem saját ingatanból.

Egy barátom fogadott be, akinek köszönöm is, de azért csak az lenne a normális, ha sikerülne egy saját albérletet találnom és lassan összegyűjteni egy kis pénzmagot, hogy ismét legyen saját otthonom a szarjaimnak... amiknek nagy részét persze most sikeresen ebek harmincadjára hagytam.

De semmi nincs veszve, hiszen az élet ahol elvesz, ott vissza is ad és kaptam egy levelet,egyenesen Londonból, hogy bizony - üröm az örömben - de elhunyt egy családtagom - akiről persze jelenleg semmilyen információm nincs - és bizony, ha felveszem Mr. Volf-fal a kapcsolatot, hamarosan eljuthat hozzám egy örökség, hiszen örököltem 12 millió fontot és az aprót!

Nem hiszed?
Hisz tudjuk, hogy az Internet nem hazudik!

Íme, a fontos levél:


Ahogy Hofi mondaná: "Azé' ez má' valami, mi?"

Teszem hozzá, szerencsére nem kaptam e-mailt egy Angliában élő, eredetileg Cseh ügyvédtől, hogy bizony kevés rokonaim közül valaki elhalálozott volna a ködös albionban. Ennek azért örülök, mert nem hiszem, hogy nagyon tudnék örülni ekkora összegnek, ha tudom, hogy a vérem halt érte, akit még csak, jelenleg, nem is ismertem!

Azért kellett pár év, mire eljutott hozzám a hír.
Azt hiszem, most törlöm is az e-mailt...
Kegyeleti okokból!

Ha közben te is kaptál hasonló levelet, kérlek, ha esetleg neked volt vér a pucádban és reagáltál rá, majd hozzájutottál e hatalmas megnevezett összeghez, akkor ne is írj rám.

Ellenben küldd el a banki kivonat hiteles másolatát, meg, hogy mire költöttél csak az első héten.
Mert feltételezem, azonnal elkezded felélni!

Különvélemény:
Valaki árulja már el nekem, hogy ezek a kamu levelek képesek még célt érni és kihasználni az emberi hiszékenységet, naivitást, butaságot és mohóságot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése