2015. december 24., csütörtök

Hogyan veszítsük el az életkedvünket öt perc alatt!

Meg tudott lepni a gyerök, mert amíg dolgoztam, addig összedobott egy kis kínai kaját. Édes-savanyút meg mellé dobott egy curry-s megoldást is. Nem is lett rossz, sőt!
Másnap megint melóba kellett mennem, de jeleztem neki, hogy a rizses húst megismételheti, mert imádjuk is, finom is lett. Mielőtt hazautazott szentestére, még készített egy nagy tállal, kicsit több zöldséggel és az is elég jó lett.

Hogy mennyi köze van ezeknek az ételeknek a valódi, instant, originál kínai rizses ételekhez, szerintem sosem tudjuk meg, hiszen a gasztronómiának vannak olyan jellegzetességei, amiket nehéz átemelni egyik régióból a másikba. Ettől függetlenül, le a kalappal.

Ma este be akartam dobni a mikróba a kettészedett ételt - több porcióról beszélek - és amelyik a kezemben volt, megmutatta, hogy a gravitációt teljesen másképpen értelmezi, mint én. Ezért a tál finom kaja kicsúszott a kezemből, dobott egy szaltót, fele adag a konyhapulton képezett egy kisebb dombot, a másik fele meg a konyhakövön. Mondanom sem kell, hogy vannak konyhák, ahol enni lehet a földről és gondolom, sejted, hogy az nem a miénk...

A csalódottságomnál már csak az ajkamat elhagyó "Kurvanyád" volt nagyobb.

Az ideg is belém állt és még el is kellett tüntetnem a romokat, ami külön az ördög kibaszása. Nem elég, hogy tudod, már nem eszed meg, mert nincs olyan állapotban, de még egy pár perces búcsú is befigyel, hogy ne tudd magad mögött hagyni a fájó és friss emléket, pillanatok alatt.
Lassan összeszedegettem amit lehetett. Akarom mondani, mindent, hiszen rizses húsban tapicskolni a továbbiakban sem lett szórakoztató otthon...

Miután megváltam egy tisztes mennyiségű el nem fogyasztott finomságtól, gondoltam a másikat meghagyom öcsémnek és kárpótolom magamat egy korábban vásárolt málnás poharas joghurttal. Letéptem a fóliát, belenyaltam a tetején lerakódott viszonylag keményebb rétegbe és éreztem, hogy a napomat valaki tényleg el akarja baszni. A penészes mellékízt - sőt, mostanra domináns ízt - nem lehet összetéveszteni semmivel. Ment a joghurt a vécébe a frissen lehúzott rizs-rom után. A poharat még kiöblítettem és kivettem egy dobozos cider-t.

Ha ezzel sincs szerencsém elharapom az alumínium dobozt, kettérágom és a szétforgácsolt borotvaéles fémdobozzal vágom fel az ereimet tokától bokáig.

A fotó csupán illusztráció. A valóságban kurvára nem a fotózáson járt az eszem, hanem, hogy nem eszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése