2016. március 18., péntek

Blog: Hírgyártás

- Jó napot kívánok kedves Juhász Péter!
- Jó napot. Miben segíthetek?
- Nézze, ugorjuk át a felesleges köröket... a tisztelet szót eleve kihagytam, mit szól hozzá... és ugorjunk bele, de el kell előtte mondanom, hogy beszélgetésünket rögzítjük kamerával, mobiltelefonnal és közben az élettársát is felvesszük videóra, mert egy kollégám épp, teljesen véletlenül, az önök háza előtt... kutatja át a szemetesüket.
- Amit ma ki sem raktam, mivel holnap viszik el. Kik maguk és miért keresnek???
- Nos, a TV2 munkatársai vagyunk és egyenesen Orbán Viktor vezérőrnagykirályunk küldött minket azzal a feladattal, hogy interjú készítése közben igyekezzünk önt lejáratni.


Eredetileg itt egy videó volt, de törölték a youtube-ról!

- Értem. Kell reagálnom, vagy elég ha hümmögök?
- Nem, kérem, csak feltesszük a provokatív és ostoba kérdéseinket és talán az lenne a legjobb, a nézőnk érdekeit tekintve, ha minimálisra csökkentené a reakcióit, mind szóban, mint metakommunikációban.
- Mire gondol hölgyem?
- Például ne basszon pofán, ha olyasmit kérdezek. És csak olyasmit fogok kérdezni.
- Hát vágjunk bele... gondolom, majd a hasznos anyagnak is ez lesz a sorsa.
- Kérem?
- Hogy belevágnak.
- Ja, értem, értem. Igen, terveink szerint utólag nagyon össze fogjuk vágni az anyagot, hiszen igyekszünk befolyás mentesen bárkit lejáratni, aki szeretett királyvezértábornokunkat bármilyen formában támadja.
- Akkor kérdezzen.
- Péter, igaz, hogy ön lop?
- Kedves nem tudom, minek nevezzem, ez rágalom és ön hazudik.
- Miért?
- Mert faszságot kérdez?
- Én önt kérdeztem.
- És csinálja a hülyét...
- Ne személyeskedjen, nem csinálom a hülyét.
- Az még rosszabb.
- Az igaz, hogy ön nem keres annyit, amennyibe kerül az albérlete, mert az sok?
- Az igaz, hogy nem kevés.
- Akkor ön hazudik, hogy ott lakik, hiszen nincs rá pénze! Most megfogtuk!
- Kedves, azt végig gondolta, hogy a befolyt pénzeim mellett van egy barátnőm is, aki szintén kereső és együtt álljuk ennek a lakásnak a költségeit?
- Nem, mert az megzavarná amit állítok.
- Értem.
- Igaz, hogy ön drogos?
- Igaz, hogy ön kurva?
- Ne sértegessen!
- Ne sértegessen!
- Most akkor ki a mi a?
- Hölgyem, tud olyasmit kérdezni, aminek van valami értelme???
- Most jeleztek a kollégáim, hogy nincs rá szükség. Van egy vágóprogramunk és lesz belőle hasznos anyag. Felvettük a barátnőjét, ahogy teát iszik és nekünk ez éppen elég.
- Tisztázzuk! Ő a feleségem és nem teát ivott, hanem kávét...
- A felesége? Érdekes... érdekes... kávét ivott... érdekes... érdekes...
- Maga most mit csinál?
- Bedöglött a fülesem és nem jön át az új kérdés... húzom az időt.
- Ki az aki a kérdéseket felteszi?
- Nincs felhatalmazásom, hogy eláruljam, hogy felségesszeretettatyuskánk van a vonalban.
- Ebben az esetben köszönöm az interjút!
- Én is... azt hiszem... Péter, még valamit a végére... ha szabad...
- Igen?
- Azt a csinos kis cipőt, amit a felesége lábán láttam, azt honnan vették, mert nagyon tetszik.
- Dior.
- Aha. Elárulná a nézőknek, hogy ennyi kiadás mellett, honnan volt egy eredeti 2002 Satanic Dior Revolution modellre a feleségének pénze???
- Viszontlátásra!

Végül minden a helyére kerül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése