2017. május 24., szerda

Blog: Szégyellem, hogy egy idős nőről írom ezt...

...de meg kell tennem, ha már a "titkos" levelezési fiókomba küldte ezt az amúgy igen fontos levelet.
Mert hetent... mit hetente, naponta kapok világmegváltó felhívásokat idegenektől, akik valamiért tudják, hogy szociálisan nagyon érzékeny vagyok, mióta igen-igen érintett vagyok a segítségre szorulásban.

Szóval, biztos pofátlanság, hogy Nina Jackson asszonnyal ennyire elutasító leszek, de leszek.

Ehhez előbb az eredeti levél:


Túl pici a szöveg?
Akkor bemásolom ide, javítás nélkül:
" Levél helye"

Basszus kulcs, a fotó mentése után töröltem az egészet a picsába. akkor most beírom akkor a képről másolva...

"Nina Jackson asszony vagyok, Ausztrália mérnökje. 86 éves: Sokáig szenvedtem tüdőrákban, ami szintén befolyásolta az agyamat. Az orvosok szerint azt mondták nekem, hogy nem tudok élni a következő két hónapban. Szeretnék pénzt adni a gyülekezeteknek, mecseteknek, árvaházaknak,  özvegyeknek és társadalomnak nyújtott adományokkal, különös tekintettel a HIV / AIDS szegény, rászoruló és áldozataira. Kérem, segítsen nekem, hogy ezt az adományozást az ön országában végezzük."

Kedves Nina Jackson!
Ha ön már 86 évesen úgy gondolja, hogy a tüdőrák befolyásolta az agyát, kíváncsi lennék, mi a többi, amit a "szintén" szavacska következtetni enged, mert magam is szenvedek e betegségben és félek, hogy lassan az agyamra megy.
Az sem világos nekem, hogy miért pont az orvosok szerint mondták azt önnek, hogy a következő két hónapban nem tud élni? Biztos, hogy orvosok voltak? Nem lehet, hogy magyar politikusok?
Ja, nem, azok szerint simán meg lehet ám élni bármit, bármennyiből.
A mecsetes rész az, ami miatt úgy vélem, nem kívánom országomban az ön tevékenységét előrébb mozdítani. Sőt, annak örülnék, ha én országomban ez a mecset szerű dolog úgy amblokk kimaradhat gyönyörű országomból. A HIV és AIDS sem olyan jellemző hazámra, szerencsére.
Nézze, Nina, szólíthatom kegyedet így?
Ha önnek tényleg csak két hónapja van hátra, akkor inkább azokkal törődjön, akiket ismer és ne idegenekkel.

Szóval, azt az adomány, amit mérnökként összekaristolt - és nem egy épület az Ausztráliában - nyugodtan írja a nevemre, hiszen engem ismer. Ezt bizonyítja az is, hogy rátalált a levelezési címemre.
Nina.
Ön már megette a dampere javát.
Legyen szíves, mielőtt agyműködése a következő két hónap alatt megállna, előtte az ügyvédjén keresztül küldjön nekem némi apanázst. Azt majd én jól felhasználom, hogy meggyógyítsam országom betegeit.
Higgye el, van egy pár... ezer.
Remélem, nem futok ki az időből, bár, nem lehet rám mondani, hogy elsietnék dolgokat.
Várom válaszát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése