2017. május 26., péntek

Blog: Honnan rendelj Silkylux mosógélt, ha nem is ismered?

Kapom a kéretlen spam leveleket, benne remek termékekkel, amelyek közül nehéz választani. De vannak olyanok is, amik számomra vagy számodra ismeretlenek lehetnek. Főleg mostanság, mikor tévét már alig nézek, így az aktuális márkákat nem nagyon követem.
Most mégis úgy gondoltam, kicsit áskálódom - szörfölgetek - mert egyik spamlevélre szakosodott hirdető küldött nekem valami Silkylux nevű termékről elérést. Egészen pontosan holmi akció keretén belül vehetnék 4x4 liter mosógélt.
Nekem persze olyan nevek mondanak valamit, mint Persil meg Tomi kristály, Henkell meg a Dosia. Ezeknek is elég ingadozó a minősége, hát még egy számomra ismeretlen, nevében is közepesen izgalmas Silkylux-nak.
De ha már létezik, akkor keressünk rá, hogy mennyi az annyi és tényleg olyan akciós e, mint a spam szellőzteti.
Ja, és lehet, hogy egyik-másik fellelhetőség már nem is aktuális, csupán nem lett törölve a világhálóról.

Én a Grundo.hu ajánlatával kezdem, mert azt kaptam "kézhez".



Összegezzük:
Eredeti ár 4x4 esetén 11990Ft lenne (Ennyiért persze sosem venném meg) akciós ár 4290Ft.- plusz számold hozzá az oldalon említett 790Ft.- szállítási költséget.

Xlo.hu oldalán:



Eredeti ár itt is 11990Ft.- akciósan pedig 4990Ft.- szállítási költség nincs a hirdetés mellett feltüntetve, de az oldalon biztos megtalálnám.

Akciobazar.net oldala:


Eredeti ár most olcsóbb: 7990Ft.- helyett 3990Ft.- ami már egészen baráti.

Kutyumania.net, ami kütyümánia lenne, de első ránézésre kutyás oldalnak néztem, amivel szerintem nem vagyok egyedül:



Eredeti ár 7990Ft.- helyett 4390Ft.-

Primaar.hu oldala:


Eredeti ár 5900Ft.- Ez nem akciós ár és a szállítási költség 1500Ft.- országosan.

A gruppiac igen magas eredeti árral reklámozza önön akcióját. Gruppiac.hu:


Eredeti ár 13170Ft.- (!!!) helyett 3990Ft.- és 990Ft.- szállítási költség.

De ha ez nem volt eléggé méregdrágán túlárazva, akkor a nevével ellentétben, még magasabb kategóriába emelkedik a Gratispiac.hu oldalán, ahol, nem hiszel a szemednek, mennyiért juthatsz hozzá:


Tehát, 16000Ft.- helyett (Sosem fogok innen rendelni, ezek függvényében!) 5290Ft.- A szállítási költséget nem is néztem, annyira elvonta a szép kerek összeg a figyelmemet.

A Gomarket.hu is sikeresen ide kalibrálta az árat:


16000Ft.- helyett 5990Ft.- de azt hiszem, bár nem elemeztem ki teljesen, ebben benn van a szállítás is.

Zoli barátom ezek után csak azt kérdezte, hogy vajon hol lehetne utána nézni az előállítási költségeknek...
Igaza van.
Engem is érdekelne.

Három mosógél tesztet is felkutattam, de nem volt szerencsém, mert a Silkylux-ot ezekben nem tesztelték le.
Egy helyen dicsérte valaki, de az lehetett bujtatott reklám is.

A legrészletesebb termékleírást az öblítőt gyártó oldalán találtam: Satin-Silk

A cikk csak miheztartás végett jött létre, hogy tudd, ha valami akciós, az nem jelenti azt, hogy valóban az.
De ezt eddig is tudtad...

3 megjegyzés:

  1. Mi pár éve fedeztük fel a silky lux-ot. Egy árustól vettük egy piacon. Akkor 4 liter 900 ft- volt. Úgy gondoltuk,hogy kipróbáljuk,nem túl drága,sokat nem vesztünk. Azóta ha tudunk valahol venni,100 forintos boltokban,piaci árusoknál,Ázsiában szokott lenni,akkor csak ezt használjuk. Ha nem kapunk,akkor csak Formil,a lidl-ből.Egyébként az ára nem sokat emelkedett az évek alatt,legutóbb 1090 ft-ért vettem.

    VálaszTörlés
  2. Valóban, én is ezt veszem, ha tehetem. Sajnos mára szinte eltűnt, sehol nem találom a neten. (2019)
    Rendkívül szeretem, nagyon jó. Még van 1-1 flakonnal, remélem sikerül felhajtani egy beszerzési lehetőséget.

    VálaszTörlés
  3. Silkylux forgalmazás
    06202014449

    VálaszTörlés