2018. április 1., vasárnap

Blog: Eco Slim nem adja fel! (2018)

Annak ellenére, hogy már 2017-ben "lelepleztem" és "ellehetetlenítettem" az Eco Slim terméket - eladásaik visszaesése miatt kereskedelmi helyzetük a piacon erősen megingott - valamiért úgy érezhették, hogy lefizetés útján igyekeznek rentábilissé válni. (Remélem vágod, hogy cikkem ironikus és valóságalapja nincs!)

A 2017 és a mai napig olvasott cikk: ECO Slájm

Miután felfrissítetted ismereteidet, ideje, hogy ráláss az ügy folytatására.
"Elfogtam egy levelet!" - by Kern András

Hú, de dramatizált akarok lenni. Szóval, kaptam egy levélkét, mert azok valahogy mindig eljutnak hozzám.

Mondjuk Gazdag Emese tényleg nagyon gazdag lehet, ha csak így, csípőből bekínál nekem - meg vajon még hány ezer sorstársamnak - 21 milliárd forintot. Ehhez pedig csak játszanom kell! Játszani meg szeretek!

De azután tovább olvastam a levelet és már nem mertem kattintani, hiszen a spam levélben - ami nem került automatikusan a spam mappába, felháborító! - a sok termék között feltűnt a már általam korábban lehúzott Eco slim slájm is.
Hát egyértelmű, hogy bosszújuk útólért... volna, ha megnyitom a levél bármelyik csatolmányát!
Csak nem vagyok ilyen hülye. Mondjuk, nem először mondok ilyen hatalmas összegre nemet, hiszen hetente kap az ember a postafiókjába hasonlóan kellemes ajánlatokat.

Én a már bemutatott okokból nem merem elkezdeni ezt a játékot, de ha neked véletlenül bejött az ajánlatuk - hatóságilag azért szabályoznám ezeket az ajánlat tevéseket, pl. mindjárt azzal, hogy közjegyző előtt, leinformálhatóan legyen letétbe helyezve az a vörös betűvel szedett 21 milliárdocska, hiszen egyébként ki nem tudna ilyen nagy összegekkel a levegőbe dobálózni?
Mint a viccben, amikor a romának döglődik a lova és tombolán kisorsolja. A nyertes boldogan vinné haza, ám a gebe kileheli a lelkét. Mikor a nyertes ezt szóvá teszi, a roma visszaadja neki a tombola árát. - És a többiek? - kérdi a nyertes. - A többiek nem nyertek.
Hát, kb. ilyenek ezek a kamu levelek is és a tolakodó reklámok, amelyek csupa olyan terméket kínálnak, amellyel a komfort érzetünket tudjuk kondicionálni, mint pl. gombás lábujjköröm, derékra lerakodó zsírpárnák elolvasztása, vagy viszkető, pikkelysömörös bőr selymessé varázsolása.
Ha pedig elterjed egyik-másikról, hogy alkalmatlan a termékismertetőben vállalt feladatára, akkor egyszerűen átnevezed és ugyanazokat a marketing köröket lefutod, amiket már néhányszor, hogy eladhasd a vackodat.

Az apró-betűs részben meg odaírod, hogy a termék csak 99%-ban képes hatékonyan működni, amivel már mossák is kezüket, ha nem válna be túlvállalt ígéretük.
Én pedig körömgombás körmükre nézek...

(Tegyük hozzá, hogy a Köröm és lábgomba legerősebb ellenszere nem más, mint a levélben ügyesen elírt Fresh Figers, ami, gyér angol nyelvtudásom ellenére is inkább Fresh Fingers kéne legyen. Hát ennyit a szakmai oldalról.)

Azért kicsit parázom, mert már a levél alján látható "eltávolítás" gombot sem merem megnyomni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése