2019. február 13., szerda

Blog: Nedvesed 2. - Gyors válasz

Korábban írtam róla, hogy random leellenőrzés során a nedvesed oldalán azonnal sikerült egy kamu adatlapba botlanom, pedig a rajta látható hölgy fotója nem utalt rá egyértelműen, hogy fake lenne. Ezek után a minimum, hogy teljes fenntartással fogadok mindent az oldalról. Szerintem sikeresen le is regisztráltam közben, vagy levelem megírása után dobhattak le, mert ma az egyik reklám levelük alatt le akartam iratkozni, de az indítványom visszatért azzal az üzenettel, hogy: A leíratkozás nem sikerült: a megadott kód nem érvényes vagy nincs hozzá tartozó email cím

Nem baj, mert mondjuk nem is kívántam az oldalon tovább tevékenykedni... Valahogy nincs már türelmem az ilyen siteokhoz.
Azért kaptam még tőlük egy üzenetet, melyben aláhúztam a lényegi részeket:


A bekeretezett rész volt a korábbi levelem. A válasz felette látható. Aláhúztam, ami részemről fontos. Mondjuk, úgy tűnik a számlázáshoz sikerült levelemet elküldeni, de abból indulok ki, hogy nem olyan nagy cég ez, hogy ne értesítsék egymást, ha üzenetet kapnak.
Természetesen a telefonszámomat nem fogom kiadni nekik, mert nem akarok baromságokról beszélni, főleg nem lehetséges tagság vásárlásról, a korábban említett okok miatt...
Csak olvasd el figyelmesen, azután dönts te, hogy valaha is szeretnél fizetni ezért a szolgáltatásért. Én nem ajánlom. Maradj a hosszú múltra visszatekintő, magyar oldalaknál. Amiket már esetleg más ismerőseid is használtak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése