2019. május 19., vasárnap

Blog: Terjesszünk faszságot: Kannibál magyar anya!

Ha véletlenül olvastad már a blogomat, akkor tudod, hogy a trollkodás mellett szeretek más trollokat górcső alá venni. Most sikeresen futottam bele megint egy ótvar nagy baromságba, amit két perc alatt vissza tudtam nyomozni, de hiába, mert már az "okosok" terjeszteni kezdték és egészen biztos, estére ezzel a faszsággal tele lesz az Internet.
Ott kezdődik, hogy a magyar ember szeret jólértesülten megosztani bármit, ami érdeklődésére okot ad. Ezzel nincs baj, de néha a forrás nem megbízható és ilyenkor bizony, olyasmit is továbbít, aminek értéke kérdéses, ellenben hatása romboló. Egyik ismerősöm adatlapján találkoztam a hírrel, ami nem tűnt többnek a tucatnyi hasonló, hatásvadász baromságnál:


Na, hát mi a franc? Van egy magyar kannibál nőnk és ezt megosztották? Ritka az ilyesmi, legalábbis én nem sűrűn találkozom vele. Nézzük csak meg, honnan ered ez a kemény hír:


Nem csodálom, hogy emberünk kifakadt. Gondolom egy ideje gyűlt benne a feszültség és most, hogy talált egy katalizátort, kirobbant belőle minden, ami felhalmozódott. Most már tudjuk, hogy a fehér ember rosszabb, mint a cigány!
De azért csak elkezdtem azt a hírt boncolgatni, mert az ilyesmit nem egy, de biztos egy tucat ismerősöm megosztaná:


Nem nagyon emlékszem az ellenszél oldal tevékenységére, de a hangzatos címet nem ördöngősség beírnom a gugliba, hogy azután egyenesen a forrást találjam meg:

Aha! Tehát beírtam, hogy ellenszel.hu hiszen elvileg onnan a cikk, azután meg a cikk címét. Azt hiszem nem árulok el titkot, hogy ilyenkor elvileg azonnal a kérdéses cikkhez vinne minket a gugli, mert így lett kitalálva. Jelen esetben azonban érdemes megtekinte az első három találatot:

- Egy anyuka beolvasott Orbánnak
- Beszólós duma a Fidesz-rezsimről
- Valami Bucher dührohamot kapott

Nem tartom magamat egy lángésznek, de úgy gondolom, hogy ez nagyon nem stimmel.
Ezek után a cikkhez mellékelt fényképet kerestem meg a gugli segítségével és tovább is vitt egy hírre, ami már egészen megközelítette a címben olvasható horrort:
Egy nő valóban megölte kiskorú gyermekét, azonban szó sincs sem több gyerekről a hírben, sem kannibalizmusról!

Link a cikkhez: Gyilkos anyuka!

Azt mondanom sem kell, hogy közben a megosztó emberünk kommentjei között azonnal megkezdődött a magyar gyalázás és mellé amit még el tudsz képzelni. Minden hatalmas nagy szeretettel és halmozott helyesírási hibákkal tarkítva.

A probléma nem az, hogy a technikának köszönhetően megoszthatunk egymással fontos dolgokat.
A probléma az, hogy sokkal nagyobb vehemenciával osztjuk meg a faszságot és hazugságot!

Alig telt el azonban a cikk megírása után és kedves megosztónk, Bigyi-csi vagy megszűnt, vagy csak simán tiltott engem, mert miután rákerestem volna, ezt láttam:



Szeretném azt gondolni, hogy vagy az oldalt tiltották le, vagy ők szűntették meg a "megosztó" tevékenységet, de sajnos, úgy vélem, egyszerűbb megoldásként csak engem zártak ki magyargyülőlő életükből.
Kár, mert érdekelt volna, hogy mikkel izgatják még ott egymást?

Közben pedig még az is kiderülhet, hogy maga a hír kísérleti jeleggel készült el, hogy az emberek hiszékenységét és reakcióját monitorozza...

És még én is elbasztam. A trollkodás nyomait nem is a gugliban kellett volna keresnem, hanem egyenesen a Facebookon, mert a cikk már 2016-ban felkerült oda és osztogatták is rendesen. Valahogy akkor kimaradtam belőle vagy nem fogott meg. Biztos sokat segített az is, hogy néhány cigány felhasználónak jó ürügyet adott az ellenségeskedésre.

Szóval, így egy órával kb. azután, hogy belebotlottam, sikerült arra is rájönnöm, hogy a hír nem is friss!
Szeretem az Internetet. Olyan szórakoztató!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése