2020. augusztus 3., hétfő

Blog: Szexuális fantáziák a kandalló előtt

Végre sikerült sok év után kifognom egy viszonylag perverz csajt, aki azt kívánta, hogy kis fájdalmakat okozzak neki szex közben. Különösebben nem vagyok oda az ilyesmiért, de mivel némi meztelenség és kéj volt az esetleges jutalmam, természetes, hogy megígértem, hogy veszek gyertyát a randira. Csakhogy a szex shopba nem mertem bemenni, mert törzsi nevem gyáva harcos, az ezoterikus boltban meg amikor ecsetelni kezdtem, hogy meztelen női test lecsepegtetése lenne a cél, megkértek, hogy távozzam és vigyem magammal a perverz gondolataimat. Nem akartam belemenni, hogy valójában nem az én gondolataim, hanem egyenesen egy női társuké, de inkább elhúztam onnan és átmentem egy háztartási boltba, ami kifejezetten új generációs lakberendezési termékekkel foglalkozott. Vettem is néhány színes gyertyát, mert az majd milyen szépen mutat a hófehér bőrön, nem igaz. Este a találkozóra frissen borotválva érkeztem, kezemben ital és a kis csomagom. Nem az a csomag, hanem amiben a gyertya is volt. Némi iszogatás után végül csak eljutottam a nő hálószobájába, amiről korábban szerencsés férfitársaimtól már hallottam regéket, mondákat. A lámpán piros kendő, halk zene szólt, végtelenített ambient. A monitorán pedig egy nő vetkőzött. Emlékszem, gyerekkoromban egyszer bementünk a diplomata boltba. Amikor az édességes polcon végignéztem, akkor töltött el ez a végtelen öröm. A lány lehámozta magáról a fekete babydoll-t és a hasára feküdt. Popsiját kitolta és kicsit felém fordult: - Kezdheted, te állat! Más körülmények között lehet, hogy belemegyek egy diskurzusba az állatok eszközhasználatra való képességeiről, alá öngyújtó, vagy fejtegetni kezdem, hogy a tűztől a legtöbb általam ismert állatfaj eredendően retteg, így mint állat, egészen biztos nem használnám a gyertyát, ám azért éreztem legbelül, hogy ez valamiféle előjáték, amiről egyszer egy szexualitással foglalkozó kötetben annyit olvastam csupán: - Ne állítsd meg! Szóval, belekotortam a kis zacskómba, hogy akkor most itt perverzitás lesz... ...mint állat! A gyertyát sikeresen meggyújtottam és a már kéjesen nyögdécselő lány pucér, kerek, enyhén libabőrös popsija fölé emeltem, 37 fokos szögben megdöntve, hogy a viasz közel húsz centiről pont oda cseppenjen, ahol később a számat is tudni akartam. De semmi. 42 fok. Semmi. 50-60-80 fok. Semmi. A végén már majdnem megfordítottam, hogy sikerüljön a művelet és közben a kéjes nyögdécselést is felváltotta a néma, türelmetlen várakozás. És tudjuk, hogy a "néma" egy nőnél azt jelenti, hogy ad ki hangokat. Pl. hümmög, ciceg, ilyesmi. Rém kellemetlenül éreztem magamat, hiszen gyermekkoromban emlékszem, néhány holmimat sikerült tönkretennem, amikor véletlenül gyertya került a kezembe, erre itt vagyok felnőtt emberként, és úgy belém vésődött anyám intelme, hogy vigyázzak a forró viasszal, hogy úgy tűnik, felnőttként pont úgy járok, mint amikor a nadrágomba akarok vizelni. Egyszerűen nem sikerül! - Mi lesz már? - Egy pillanat. - nyüszögtem a leghamisabb mosolyommal, amit mondjuk nem látott, mert arcát kétkedőn a párnába fúrta. Közben a csípőjét emelte és a feneke már rendesen felemelkedett az ágytól, mint mikor a kis Reagant megszállta az ördög és eldöntötte, hogy az alvást nem az ágyon fejezi be, hanem két méterrel felett. Lebegve. Eloltottam a gyertyát, mert bennem is van önérzet és csak ránéztem már a csomagolásra. Akkor esett le: "Termékünk mindenben megfelel a modern ember igényeinek, ezért a "kellemes kandalló előtti fekvés" gyertyánk nem csepegtet viaszt, ezzel sem okozva kellemetlen sérülést testben, bútorban vagy anyagi javaiban..." Jó. Legalább egy percen belül a lány is megtudja, mekkora lúzer vagyok. - Nincs véletlenül itthon régi, saját gyertyád? Vagy egy doboz gyufa? Úgy hallottam, hogy a lepattanó égő foszforfej is tud kellemesen csípni és fájdalmat okozni. - Te tényleg eljöttél hozzám egy csomag gyertya nélkül? - Dehogy. A város legdrágább gyertyáját vettem meg neked ma estére, csak nem olvastam el korábban, hogy nem szextermék, hanem öt éves házasoknak készült, unalmas, kandalló előtti estére... Mit gondolsz, tehetünk ma úgy, mintha öt éves kapcsolatban lennénk, és majd holnap pótoljuk? - Lehetne, de mivel még sosem jártam senkivel öt évig, neked menned kell, nekem meg fel kell hívnom valaki mást, mert a képzeletbeli öt év után most nagyon kívánom, hogy megbüntessenek. - Esetleg... - Nem. Te egy katasztrófa vagy, nekem meg egy kis büntire van szükségem. Fogd a gyertyád és tűnés. Bár nincs kandallóm, aznap este a "kellemes kandalló előtti fekvés" gyertyámmal olyan lett hirtelen minden, mintha visszaröppentem volna egy karácsony estére a gyermekkoromba. Főztem is egy kakaót. Mikor vittem a szobámba, kicsit kilöttyent a combomra. Azt hittem beszarok... Most itt ülök, égő combbal és azon gondolkodom, talán felhívom a lányt, hogy mit szólna egy kakaóhoz?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése