2016. május 8., vasárnap

Blog: Honnan tudod, hogy szerelem?

Nagyon furcsa, amikor hajnalban egy beszélgetés és egy kis pálinka ébreszt rá arra, hogy mekkora istencsászár is vagyok, hiszen egyszer voltam annyira szerelmes, hogy hosszú évekig kitartson és még a lánnyal áldoztunk is erato oltárán, ami nem mindenkinek adatik meg az igazival.

Innen nézve tényleg elégedetten tekinthetek vissza az életemre. :)
Persze, nem feltétlenül az elhálás az, ami beteljesít egy szerelmet, de bizonyára fontos része lehet.
Annyira emlékszem csupán, hogy az egy olyan érzés, amelyeket még akkor is nehéz szavakba önteni, ha egy olyan teszi, aki elvileg jól bánik velük.

Hogy honnan tudod, hogy szerelmes voltál akkor? Egyszerű. Akkor is kellemes emlékként éled meg, ha esetleg nem úgy végződött, ahogy szeretted volna. Persze, lehet, hogy a végét meg a pokolba kívánod, de nem fogod letagadni: - Á, nem is szerettem!
Hanem: - Igen, lehet, hogy a vége maga volt a dögletes halál, de korábban annyi pluszt adott nekem, hogy igenis, azt kell mondjam, sőt, a világba üvöltenem, hogy: - Szerettem őt!!!

Nem tudom, mikor kerülök tisztába azzal, hogy elég érett legyek ahhoz, hogy lássam, mikor is vagyok szerelmes. Tudod te is, hogy legtöbbször inkább csak amolyan tessék-lássék leszek szerelmes.
Az akarsz lenni, más a legjobb barátnőd az.
Vagy egy osztálytársad, akit utálsz.

Szerelmes? Ő? Te meg nem? Na, nehogy már!
- És keresed, kétségbeesetten. Attól pedig sajnálod, akire orrolsz...

A szerelemben az a jó, hogy legalább olyan lutri, mint egy nyertes szelvény.

Ez volt az a pillanat, amikor Tamás, aki 12 órát ledolgozott, hirtelen rájött, hogy munka előtt két darab kaparós sorsjegyet vett magának, hátha szerencséje van és többet nem kell dolgoznia - Tamás nem volt buta, mert pontosan tudta, hogy nincs olyan kaparós sorsjegy, amivel ennyi pénzt lehet nyerni, csak olyanok, amelyek néhány évre megkönnyítik az életet.

Tamásnak lett volna még mondanivalója a szerelemről, de most fontosabbnak érezte, hogy kerítsen egy kaparásra alkalmas érmét, meg előszedje a két sorsjegyet.

Ha a következő bejegyzésem dollárjel, akkor jól kapartam!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése