2016. május 3., kedd

Nem sikerült hiba nélkül 4.

Néhány finomságot megint megtaláltam.


És ha már "beszének" vele, akkor hozzáteszem, hogy a mondatot meg kezdje nagy betűvel. Egy l betű elírása úgy el tudja venni a kedvemet. Miért nem lehet ellenőrizni az ilyesmit, amikor kiküldi az ember? Bölcsességek, hibásan írva? Nekem tök visszás.


Ez mindjárt kettő betűt is kifelejtett. Meg sem mutatom, honnan, olyan ciki. Pedig arra szánt időt, hogy egy szép képet szerkesszen mögé. Oszt ez lett a vége. Nem számítottam erre.


Hogy nyelvtanilag mennyire elfogadott a "lezbikus" szavunk, nem tudom, mert ebben a formában is akad elég sok találat a világhálón, de mivel a Leszbosz szigeti nők szerelmétől eredeztetjük, meg egyébként is, szememnek jobban tetszik a leszbikus szó. Tudom, ez csak fanszőrszálhasogatás.


Hogy mindig akad olyan, aki a mindig-et hosszú í-vel írja. Büszkén közlöm, hogy én helyesen szoktam írni. Mindig.

(Tudom, csak unatkozom hajnalban, hogy ilyen baromságokra fordítok időt, de olyan szép a nyelvünk. Vigyázunk rá, tanulással, odafigyeléssel.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése