2016. június 23., csütörtök

Blog: Holnaptól édes élet...

Ma jól indult a reggelem. Igaz, nem tudok rendesen aludni a hőségtől és az első fél órában a szemem sem asszimilálódik rendesen a monitorhoz, így ilyenkor egy pislogó, homályos világot igyekszek feltérképezni, de ma nagy öröm ért. Kicsit most úgy is érzem magam, mint akivel meglódult a szekér és egy klikkelés után egészen biztosan más ember leszek. Az az ember, akinek van mit a tejbe aprítania, miközben ti, többiek, közönséges halandók maradtok, egyszerű kis életetekben.
Tudom, nagyzolok itt neked, nagy arccal, de hidd el, megtehetem, mert miért is ne?
Ma, miután megnyitottam a levelezésemet, egy izgalmas levelet kaptam, amely meg fogja változtatni a kis életemet. (Bevallom, erre vártam eddig és úgy érzem, meg is érdemeltem!)


Azok közé a szerencsések közé tartozom, akiket kiválasztottak! Tudom jól, ez még nem maga a nyeremény, de merjünk nagyot álmodni: Ahogyan meg lettem választva - kb. annyi ember közül, mint, ahány milliárdot ígér ez a verseny - úgy fogom besöpörni ezt a hihetetlenül hatalmas összeget, mert megérdemlem!
Kétségem nincs!
Mert az ember erre érdemes.
Megszületik, ovi, suli, meló, robot, csupa nyakba zúduló szar és azután megnyit egy levélkét, amelyben ott van, fehéren és feketén, hogy jön az új világ!

Csak klikkelek egyet!
Ennyi az egész!
Mennyire könnyű!

Holnap értesítelek róla, hogy a barátod, ismerősöd, azaz én, milliárdos lettem, vagy...

... vagy, hogy már megint vírusos lett a gépem és újra kell húznom, mert valami hülye hacker kipécézte hiszékenységemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése