2016. június 26., vasárnap

Blog: Nikit befolyásoló felsőbb erőkre utaló bizonyíték

Nem akarok belemagyarázni semmit abba, hogy világunk néha csodálatos véletleneket produkál. Pl. amikor egy ronda srác összejön egy gyönyörű nővel vagy amikor főzöl valamit, csak úgy, hogy beleszórsz mindent a kondérba a végeredmény meg fenséges, de megismételhetetlen.

Kolléganőm, Niki, pedig a kimeríthetetlen tárháza volt a kellemetlen pillanatoknak. De úgy vélem, a matematika nyelvén levezethető az a rengeteg kellemetlenség, ami életében éri, csak még nem mindegyikre találtam magyarázatot. Tessék egy nem olyan régi "szerencsétlensége", amely valahol mégis varázslatos.
Miközben felhúzta a karkötőjét, sikeresen eltépte azt. A szétgurult gyöngyök közül négy pedig olyan alakzatban terült szét - miközben a többit nem is láttam - amelyek értelmes és nálunk sokkal hatalmasabb erők létezésére irányították a figyelmemet Nikivel kapcsolatban.

Ezt láttam a földön, amikor a gyöngyök végül megállapodtak:


Azután berajzoltam amit azonnal észleltem:


Mi ez, ha nem egyfajta utalás rá, hogy Niki életében a kellemetlenségek valami felette álló tudománynak a része és talán elég lenne a sorsát azzal megfordítani, alakítani, ha rájövünk, hogy ezzel a síkidom alakzattal a teremtő vagy nevezzük bárhogy, üzenni akar neki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése