2016. augusztus 7., vasárnap

Blog: Baszd meg az anyád-kupon


Az origo és a life oldala magas szinten műveli azt, amit nem újságírásnak hívunk, hanem klikkvadászatnak. A lényeg, hogy van egy szar, sokszor semmiről sem szóló cikked - nem feltétlenül bulvár, hanem valahol egy az alatti szint - és ahhoz olyan címet kreálsz, ami után az egyszeri olvasó - verjem abba is, meg magamba is, hiszen én is bedőlök néha - megnyitja azt a szart, amit elvileg létező emberek cikként aposztrofálnak az oldalra.
Ha esetleg az olvasottság visszaesik vagy eleve nem volt túl magas, akkor kreálnak egy másik féle fogalmazványt a cím helyére, hogy aki esetleg elsőre nem nyitotta meg az oldalt - és legtöbbször nincs is miért - az is odatévelyedjen.

Jelen esetben megint sikerült hányingerkeltően elkapni az olvasó farkát és megrángatni a hálószoba felé ezzel a címmel. Gyengébbek kedvéért bekereteztem. Ez kérem, egy határozott kijelentés, nem igaz?
Miután ráklikkelünk, azonnal életbe lép a varázslat, amely a kijelentést - annak ellenére akként lehet értelmezni, hogy nincs mögötte írásjel - azonnal megváltoztatja a labilisabb kérdésre és találgatásra:


Azért ez így már kifejezetten a "kurva anyja" nem igaz?
Itt már kérdésként veszik elő, meg feltételezésbe bocsátkoznak.
Szerintem, egy ilyen erőszakos marketing után nem sértő, ha az oldal szerkesztőinek adunk egy virtuális baszd meg az anyádat kupont.

Zárójelben jegyzem meg, hogy nincs nekünk olyan szerencsénk, hogy ettől a buflák fejű majomtól megszabaduljunk. Hajdú Petya a magyar bulvár és kamu rákfenéje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése