2016. augusztus 31., szerda

Blog: I'm Rich! - avagy gazdag lettem egy pillanat alatt...


Kedves ismerősöm!
Tudom, hogy mostanában kicsit megváltoztam. Tisztában vagyok vele. Számot vetettem magammal és úgy vélem, mivel istentelenül gazdag lettem, jobban meg kell válogatnom a barátaimat. Talán ezért nem írok rád mostanában, ezért kerüllek. Nem érzem magam irigynek, most, hogy 650 (vagy bármennyi) fontot (vagy eurot, dollárt, videójáték tokent) nyertem. Vagy százezret. Esetleg milliót. Ez nagyon nagy pénz, és olyan emberekkel akarom élvezni, akiket szeretek. Miért is lennék irigy? Az te vagy!
Ha téged kerülni kezdtelek ezekben a napokban - hetekben, hónapokban - akkor nem kedvellek annyira, hogy e hatalmas summát veled együtt szórakozzam el.
Nem a te hibád! Én nem voltam elég jó barátod.

Tudod, kaptam egy levelet valami placentától, hogy gazdag lettem. A pénz megváltoztatja az embert. Most például engem. Mert gazdag lettem, baszd meg, ha nem fogtad volna fel!!!

Te, aki most olvasol, nem lettél azon szerencse részese, hogy együtt költsd el velem a még meg sem kaparintott, de komolyan és hitelt érdemlően beígért vagyonkámat. Holnap ezen levéllel bemegyek az ERSTE bankba, hogy adósságaimat rendezzem. Úgy vélem, ha a levél tartalma hamis, még akkor is a nyakukba lehet jogilag varrni egy jó kis precedenst teremtő büntető pert, megtévesztésért és csalásért. De amennyire tudom, arra is van törvényi kitétel, ha valakinek megígérsz valamit, akár csak szóban, majd azt nem teljesíted. Már azért is lehet perelni. Ez meg le van írva! Látom, szememmel és te is!

Én meg egy egész levelet kaptam, fontosss helyről!
A Jóisten áldásával, mától én magam is egy vagyok azon emberek közül, akik megtehetik, hogy a sajtpultból ne árcédula, hanem külcsín alapján választhassak. Mostantól nem érdekel, mennyibe kerül egy kis doboz áfonya, ha szeretem. Elveszem, kosárba teszem és kifizetem, azután hagyom megrohadni a hűtőben. (Még a hűtőben is meg tud rohadni két nap alatt a kis bogyesz...)

Szóval, hajnali egykor elolvastam a levelezésem és világossá vált számomra, hogy a világháló használatának köszönhetően, meg mert szép a szemem, valakik szerint megnyertem a világ egyetlen olyan lottónyereményét, amelyért sosem töltöttem ki szelvényt!

Szerencsére nem kell sokat tennem azért, hogy jövő héten ne kelljen munkába mennem. Sőt, sehova sem. Elég lesz, ha házhoz rendelem a kaját és azzal ki leszek elégítve.
El kell küldenem a teljes nevem, ami két szavacska csupán, Ez teljesíthető.
Aztán cím. Ez sem gond. Báró vagyok. Mostantól. Szólíts így!!!
Nem bátya...

Aztán, kell a szex. Azt szeretem, nem lesz gond.
Meg valami kor. A kora középkor megteszi. Azt küldöm el nekik.
Foglalkozásnak még nem tudom mit írok, de mivel a telefonom is akarják, a kettő közül a régebbit elküldöm nekik. Egy ősi Nokia.

Ha ezekkel megvagyok, megkapom a 650-et! Ezret, milliót, billiót!
Amint ez megtörténik, ne keress. Kilépek a rendszerből elmegyek valami olyan helyre, ahol egész nap esik és nem Anglia, mert az a második legnagyobb Európai magyar város és nem akarok ismerősbe botlani, hogy miután megtudják, mekkora szerencsém volt, kölcsön kérjenek egy sörre valót, vagy vegyek nekik buszjegyet hazáig, mert nem jött be az élet. Nekem meg igen. Ez tuti, benne van a levélben!

Vagy te nem hiszed?
Nem hiszed, hogy a világháló egy hatalmas találmány, amely akár ily módon is megváltoztathatja az életünket?
Azt hiszed, nem lesz egy fillérem sem?
Szerintem a levél nem kamu!

Legalább annyira biztos vagyok ebben, mint a másik levél valóságtartalmában, amely szerint ha bekapok egy kapszulát, én leszek az ország legnagyobb szexrobotja.
Akár tök egyedül is!

Rendeltem is egy dobozzal.
Majd kifizetem a nyereményemből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése