2019. szeptember 3., kedd

Blog: Kifakadás a Be2-ön


A fentebb látható szösszenetet pusztán azért írtam le, mert ma véletlenül megint sikerült olyasmit olvasnom az oldalon, ami, khm, nem annyira tetszett. Hozzáteszem, ez a magánvéleményem, hiszen az oldalnak csak egy tagja vagyok, nem adminja és ráadásul, nem is kárvallott, hiszen én még azelőtt tájékozódtam a Be2-ről, hogy megszívtam volna!
Szóval, talán ezt elolvasod: Ez a blog írójának a személyes kifakadása!

Amit leírtam, sokaknak bizonyára nem fog tetszeni. Nos, egálban vagyunk, mert sok minden nekem sem tetszik.
Az egyik, hogy a figyelmetlenség nem hagy alább.
Hiszen mit kér az admin a belépőktől: Olvass figyelmesen és ne kérdezz olyat, amit ezren kérdeztek.
Erre mivel van tele az oldal?
Csupa olyan emberrel, aki kérdez, mert nem találta a rögzített részeket, nem talált választ imáira.
Ez nettó kamu.
Hagyjuk már egymást az ilyen kerülőutakkal, hogy nem láttam, nem találtam, nem olvastam.
Még én is megvilágosodom, ha csak tíz utolsó bejegyzést olvasom el a hozzá tartozó kommentekkel, mert gyakorlatilag annyi egy kaptafa az egész, ismétlődő kérdésekkel.
Én is, pedig elég sokan megszokták kérdőjelezni értelmi képességeimet különböző komment vitákban...

És nem háborogni kell, hogy akkor "most nem segítünk"? Meg egyéb apró lázadások...
Egyet fogjatok már fel:
Neked feltenni a kérdést 3 perc!
Vagytok jelenleg kb. 4ezren...
Szerinted az adminnak - akitől várod a segítséget - ez mennyi szabadidőt vesz el az életéből?
Ugye, te se gondolod, hogy csak a te 3 percedet?
Ha igen, lépj ki és oldd meg magad, ha már beleugrottál életed legnagyobb netes baromságába, ami megelőzhető lett volna, ha egy kicsit is zanabban állsz a világhoz.

Szemét vagyok, mert az áldozatot hibáztatom?
Bocsi, vállalom!
Mert az életedből csak +3 perc lett volna, ha figyelmesebb vagy és nem kerülsz ebbe a szarba.
De te sajnáltad ezt a 3 percet és sajnálod akkor is, amikor el sem olvasod, miket írtak korábban és mivel a saját hibádból sem tanultál, azaz továbbra sem olvasol, mielőtt cselekszel - magyarul, nem tanulsz a hibádból és előbb lősz, azután kérdezel - komolyan úgy érzed, hogy megérdemled a segítséget, pusztán, mert át lettél verve?

Persze, az oldal azért jött létre, mert segítséget nyújt nektek, a saját keretei között. Csakhogy itt sokan ezt nem veszik figyelembe és ezen felül követelnek figyelmet.

volt például egy pasas, aki bejött mint tag, követte az eseményeket, majd egy nap olyan stílusban kérte számon amit elképzelt, hogy rendesen elgondolkodtam, hogy ha admin lennék, milyen gyorsan pöccintem ki.

A lényege valami olyasmi volt, hogy amennyire megfigyelte, Ő úgy vette észre, hogy itt még senki nem tette meg a megfelelő lépést, ami szerinte a személyes polgári per és, hogy miért nem?

Érted???

Mintha neked kötelességed lenne a nyakadba venni egy pereskedést, amiért mások 3 percet sajnáltak rászánni egy weboldal feltérképezésére!

Azért álljon már meg a menet.

Meg a kérdéseknek a feltétele sem mindegy, mert lehet úgy is, hogy érzed benne az őszinte, nem számon kérő érdeklődést, mint laikus, meg lehet durr bele, lerohanó, már-már felelősségre vonásos felhanggal, amit viszont, úgy gondolom, senki nem engedhet meg magának az adminunkkal kapcsolatban, aki egyedül több időt ölt ebbe az egészbe, amit a tagok nagy része összesen.
És ha ebbe nem fért bele, hogy az admin személyesen, saját zsebből elindítson egy mindenképp drága és erősen kétes kimenetelű - vagy hosszú évekig elhúzódó - eljárást, akkor annak megkérdőjelezését is tegyük már meg sértés nélkül, nem olyan szófordulatokkal, mint teszem azt "még mindig várom a választ a kérdésemre" és társai.
Várod?
Várjad!
tudod, lehet, hogy az adminnak is van élete és nem biztos, hogy érdemben tud mág veled is foglalkozni, meg a kérdéseddel, főleg, ha nem privátban, hanem egyik bejegyzés kommentjében huzakodsz vele elő, gyakorlatilag elvárva még azt is, hogy az admin ne csak a 3 perces kérdéseket kövesse kitüntető figyelemmel, hanem a kommentben zajló párbeszédeket is és azonnal ugorjon, ha csak valaki "megszólítja".

Hát, barátom, ez nagyon nem így működik.
tudod, ha valaki felkínál egy segítséget, azt vagy elfogadod, vagy nem, de, hogy elfogadod és közben kritizálod, hogy a zsemlédre te vajat szeretnél, nem margarint és miért nincs vaj, azért szerintem, ha nem is érzed, de a pofátlanság netovábbja.

Persze a válaszod is megvolt, amiben belengetted, hogy ki fogsz lépni a csoportból.
Esküszöm, majdnem megsajnáltalak, ugyanakkor eszembe jutott, ha itt ilyen vehemensen képviseled érdekeidet azzal szemben, aki segítő kezet nyújt, akkor neked nincs a csoportra szükséged - annak se rád - és egészen nyugodtan kezdeményezheted te az olyan okosan kitalált polgári pereskedésedet!

Ha nyersz, esküszöm, én pezsgőt bontok a sikerednek és megkövetlek!
De jelenleg csak megköveznélek a pökhendi stílusod miatt.

Később felteszem a beszélgetésünkről mentett fotót, csak sajnos, nem ezen a gépen mentettem le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése