2019. szeptember 25., szerda

Vers: Csak nem te vagy az, akit tegnap láttam?

Csak nem te vagy az, akit tegnap láttam?
Mikor? hol is? A Múzeum kertben jártam...
Ja, az nem te vagy?
Akkor a 4-es, 6-os vonalán, tán...
Talán az te vagy?

Ja, hogy ő sem?
Az nem lehet!
Nem te voltál, aki ujjaiból formázott nekem egy kis szívet?

Csak nem te vagy az, aki a Corvinban nevetett?
Oly felszabadultan, hogy biztos egyedül lehetett.
Nem volt ki feszélyezte, aki fogja humorát...
Nem? Az sem te vagy?
Várj, megvan, ne tovább!

Csak nem te vagy az, aki a Kálvinon fagyizott?
Tudod, ott a könyvesboltnál, ahol az eladó úgy meghízott!
Vagy várj, hol láttalak, Budán... Pesten...
Ráckevén?
Külföldön egy tengerparton?
Valahol e földtekén?

Nem emlékszem, hol lehetett!
Nem, pedig töröm a fejem...
Csak nem te vagy, kit tegnap láttam,
hogy hozzám jött, s most a nejem?

Az sem te vagy? Akkor mégis, segíts, ki lehetsz?
Tudod, inkább ne is felelj,
Az is elég, ha szeretsz!

Budapest, 2019.09.19.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése