2020. október 30., péntek

Blog: A 6ezerről 10ezerre feltornászott lemezjátszó esete. (2020)

 2020, Marketplace.

Már nincs illuzióm, hogy csaló eladók is helyet kapnak a markeplacce felületén, hiszen egyelőre lehetetlen hathatósan kiszűrni őket, amíg a bejelentésnél egyelőre nincs komment lehetőség, csak klikkeléssel jelezni a problémánkat. Egyértelmű, hogy szöveggel, leírva lehetne érdemben jelezni, ha valaki visszaélést követ el, azonban, gondolom sokféle okból, egyelőre nincs erre mód.

Így azonban nekünk kell szűrnünk, kivel üzletelünk.

Azt talán már meséltem korábban, hogy volt, akinek hirdetésén 5500 szerepelt a termékre irányárként, de miután ráírtam, hogy érdekel, kiderült, elírás, 7500 a végső ár. Köszi, rossz lett a szájízem.

Most egy fiatalember tett ki lemezjátszót, 6ezer kemény forintért. Miután pár hete nem történt semmi eladás ügyben, javított a szövegezésen, mondván, olyan sokan jelentkeztek, hogy licitre bocsátja a készüléket. Mondjuk, már eleve necces, hogy egy kiírt összeget hasraütés szerűen megváltoztatnak, ha érdeklődő van rá, nem tartom etikus lépésnek. 

Persze, a termék nem kelt el, ezért ráírtam emberünkre, hogy mennyi, az annyi jelenleg, hol tart a licit?

Kerek válasz nem jött, csak egy ajánlat, hogy én mennyit kínálok. (Na, gondolom, kurva nagy lehet a licitháború, ha még engem is igyekszik behúzni az ember, hogy vegyem meg az egyébként "

Tesla lemezjátszó NZC 041

" márkájú lemezjátszót.)

Persze nem megyek bele ilyesmibe, mert nem szeretem eleve, ha hülyének néznek.
Megköszöntem, hogy nem a lehetőség érdekelt, hanem, hogy hogy áll épp a meghirdetett árháború.

Két nap sem telt el, mikor emberünk megkeresett privátban, hogy ha gondolom, most itt a lehetőség, 10ezerért vihetem a kincset!

Írtam is neki, hogy köszi, de vettem már. - Mennyiért, ha nem vagyok indiszkrét? - 8000! 
Lájkkal nyugtázta.

Nem én leszek a madarad.
Közben, csak nem hagyott a kisördög és ránéztem gugliban - aki sokkal jobb barátom, mint aki a gépet árulja - hogy mennyit kóstál jelenleg egy Tesla NZC 041. Volt belőle vaterán mindjárt néhány, így az első kettőt találomra megnyitottam:

5000Ft.-!

Tessék? - kerekedett el a szemem. Most már csak megnéztem a másikat is:


Igen! Jól látod: Liciten elkelt egy 2649 forintért, kb. 2 hónapja a vaterán! Lemezzel, hangfallal. 

Kérdés: Szerinted vannak emberek, akik teljesen hülyének nézik a másikat és szart akarnak rájuk sózni, nem olcsón?

Ne is válaszolj...

Közben mentettem a srácot és jelentettem, hogy "csalás". Persze, nem tudnak mit kezdeni vele, de na...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése