2020. október 16., péntek

Blog: Nem kicsit narcisztikus Adrienn megint a társkeresőn negatívkodik

 Korábban már írtam erről a nőről egy cikket, hogy mennyire meglepődtem az adatlapján felsorolt kívánság listán, amelyhez ő a másik oldalról három gyereket, munkanélküliségét és előző szerelme kitörölhetetlen emlékét hozta volna magával.

Akkor Adrienn rövid úton elküldött melegebb éghajlatra és hosszú hónapokra eltűnt, nem láttam. Azután pár napja ismét megjelent, a még mindig bicskanyitogató stílusú adatlappal és mivel sejtésem szerint nem emlékezett rám, gondoltam, csak rákérdezek, honnan a hatalmas ego. Bevallom, megakartam trollkodni vagy, ha tud normálisan beszélgetni, akkor megérteni, miért olyan negatív. Végülis nem jutottam vele dűlőre és korábbi véleményemet, aza, hogy ez a nő a társkeresők fekete lyuka, fenntartom.

Sajnos, számomra már az roppant irritáló, hogy ő akarja megszabni, ki mire használhasson egy társkeresőt. Főleg, mert a "Tinder" funkcióját pont a tömegesen társkeresők tették tönkre. És ha már buktuk a Tindert, akkor nehogy már mi ne használhassuk "csak arra" bármelyik appot ezek után? (Szóval, valójában szerintem ha a Tinder megint kizárólag a laza gondolkodókat szolgálná ki, ott központosulna az összes szerencsevadász és nem kellene máshol zavarognunk, hogy Adrienn és hasonlóan vélekedő társai megkapják, amit akarnak: egy hatalmas tök komolyan gondolkodó leendő pasi lehetőségét.


Rövid "beszélgetésünket" kiírom, mert fotózva azt sem tudom, mi kerülne hová...

Jerryco: - Azt írod, az elvárásaidnak oka van. Mi az oka?

Adrienn: - Egyszerű. Tapasztalat. Vagyis amit eddig tapasztaltam abból köszönöm de nem kérek többet. Ezzel szűrőm ki hogy újra egy senkiházival kerüljek egy méteres területre vagy bármi mást újra meg tehessen velem bárki.

Meg elegem van az ígénytelen emberekből és ott most nem a rend fegyelem tisztaság amire gondolok

Nos ha azt a pár próbálkozó senkit nem számolom mert kb szóra se érdemes mert semmi se történt akkor 2018 május 21 óta vagyok szingli de kb a mai napig nem tudom elengedni az exem.

Ezt nem ide akartam hanem egy másik embernek. De úgy fest ez az app szeret mindent eltolni hogy máshova írd amit akarsz. A nem létező faszom a reklám szarokba

J.: - Itt is jó volt...

A.: - Csak ha arra vagy kíváncsi mióta és kb miért vagyok egyedül. A felső kettőt írtam konkrétan neked de azokra semmit se írtál. Így semmi értelme semminek mert még se lehet ismerni a másikat.  Az én beszélek te hallgatsz módot pedig nem szeretem.

J.: - Csak érdekelt, gondoltam rákérdezek. Nem akartam zavarni téged ezzel. Néha kérdezek ezt-azt emberektől.

A.: - Aham. Csakhogy itt elvileg társkeresési céllal kellene lenni és én azzal vagyok. Ha csak csevegni akarok arra ott van facebook vagy találka.hu vagy bármelyik olyan oldal ahol cset felület adott és az oldal jellegét tekintve nem csak társkereső. Másik hogy aki társat keres arra nem csevegés vagy hobbi miatt írok rá.

J.: - Te nagyon otthon vagy ebben a témában, hogy melyik oldal mire való. Webszerkesztő vagy?

A.: - Nem.

Csak logikus hogy ami társ kereső ott nem cset partner vagy sex társ van.

Amikor regelsz valahova mindig ott van hogy mi az oldal és hát el kellene olvasni és akkor mindenki aki akarja tudja mire hozták létre.

J.: - Lehet, hogy azért nincs férfi az életedben, mert elképesztően kioktató a stílusod? Ráadásul pozitívumot sem tudsz felmutatni, ami miatt szerethető lehetnél? De hát te életed. Három gyerek és egy múlt szelleme... A Tinder eredetileg szexpartner kereső volt, most meg tele van társkeresővel. Egy társkeresőn tág a köre, ki milyen társat keres. Személy szerint én a Tinderről basznék ki minden férjkeresőt, de nem az én dolgom ezen háborogni.

Az uborka egy zöldség, étel, mágis sok nő dugja fel magának más célból.

Hát, ennyit arról, hogy mit, mire.

A.: - Ki oktató és semmit se mutatok fel. Jah kinek hogy. Csak azért tisztázzuk már azt hogy ha valakire rá írok és lusta vagyok egy kurva képen túl jutni akkor ne legyen már sértődés mert ki meri mondani a másik hogy talán oda kellene figyelni arra hogy olyanra ír aki nem rá kíváncsi. Az meg hogy itt eddig te csak 3 gyereket és szellemet látsz az mindent elmond. Mégis mire fel mutassak bármit ha az ami itt van az appon eleve nem tetszik vagy max farok tartonak jó neked???

Az a másik és én nem a másik vagyok és nem azt csinálom. Biztos nálatok uborka van felénk vibrátort használnak. Ja és neveltetes ki milyen

De ha nem tetszem akkor lépni kell. Nem csevegni vagyok appon

J.: - Hát, ami miatt itt vagy, valamiért nem jön össze. De sok sikert, bár látom, az elmúlt egy év alatt nem is változtál és a múlt is kísért még. Igen, beszéltünk kb. egy éve, azután egy ideig nem láttalak. Talán, ha a düh nem sütne a bemutatkozó szövegedből, sikeresebb lenne az, amire létrejött ez az app. Sok sikert a találáshoz!

A.: - Belém kötni jössz ide de azt nem veszed észre te milyen vagy. Előbb magad tedd rendbe azután köss belém. Semmit nem tudsz rólam de te meg akarod mondani milyen vagyok. Akkor minek írsz rám ha ennyire nem tetszek???

Had tudjam már hogy nekem mi jön össze és hogy mikor is léptem be ide!!!

Youlove és yaoumo is dettó ugyan ilyen app és tele selejtekkel akik olyan agyhalottak amik max kuka beleles céllal jók de embernek nem. Ennyi és szemetet nem gyűjtök

J.: - Bár nem csevegni vagy itt, gondolom sejted, hogy sok csevegésből lesz az egy valami. Hogy milyen vagy meg nem egzakt, ha abból kell kialakítani egy képet, amit itt mutatsz magadból. Persze, hogy te dolgod, mi jön neked össze, de akár engem, úgy téged is minősít, ahogyan kategorizálod a többi embert.

(Itt kimaradt egy rövid válasza, amelyben megmagyarázza, hogy velem ellentétben ő nem kategorizál másokat. Erre bemásoltam neki egy részletet és bekarikáztam, hogy hazudik, mert kategorizál ráadásul sarkítva, durván:)

Oké, hogy szerinte a társkereső közösség nagyja agyhalott, selejt meg olyan szemét, amit nem gyűjt, de ha ez nem a kategorizálás egy formája, akkor nem tudom, mi az? Természetesen ő meg is adta a választ: Ez nem kategorizálás, hanem az IGAZSÁG. Okay...

A.: - Talán fáj az igazság? A kategorizálás meg nem ez. Mint mondottam ha nem tetszem akkor lépni kell tovább de látom csak itt vagy és csak rám akarod tukmálni a negativitásod. Az utolsó pasim volt ilyen aki mindenben csak a rosszat látta de ő ki is kötött a szihiatriai osztályon ahol kiderült hogy nárcisztikus személyiség zavarral küzd. Mint írtam nem én ítélek hanem az önmagukat sorolják a tetteik alapján. Több mint logikus hogy csak az nem fogja fel amit írok aki agyhalott és több mint logikus hogy azokról beszélek akikkel leveleztem, ismerkedtem valaha. Akkor lenne kategorizálás ha a nem ismert embereket is ide soroltam volna. Ennyi. Ja és a kollégáim szerint amit csinálsz arra azt mondták hogy "mert tetszel neki csak nem tudja másképp kimutatni" (3 sírva röhögő emoji) amúgy meg pontosan azért vagyok egyedül mert sem a negatív emberekre sem a sex függő betegekre nem vagyok kíváncsi.


Beszélgetésem eddig tartott.

Elolvastam és töröltem őkelmét, hogy többet ne is lássam. Mert amit példának felhozott, t. i. nárcisztikus, az tökéletesen leírja őt is. Ő hibátlan, mindent tud, mindenki más meg...

Persze nem csűri rosszul a szavakat, hiszen gondolom, egész életében ilyen vitákat kellett megvívnia, amikor a fejére olvasták, hogy lehet, benne van a hiba és neki erre úgy kellett reagálnia, hogy megmagyarázta, hogy nem!

Pl. amikor elmondja, hogy ő a kategorizálást kifejezetten azokra értette - ami tök logikus persze - akikkel megismerkedett már itt.

Ezt el is hinném, ha a korábbi eset közben nem szólja el magát és nem emlékszem, hogy mennyire gyűlöli a férfiakat:


Szóval, ha érdekel korábbi beszélgetésem Adriennel itt megtalálod:

Adrienn a társkereső férfiak pusztítója!

Még most is azt vallom, hogy minden férfi jobban jár, ha sosem keresztezi az útját!

6 megjegyzés:

  1. Miért foglalkozol te ennyire Adriennel? Mikor kapsz egy tündért?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármivel foglalkozom, ami fonákság, ami az emberi természet visszásságait mutatja, bármi, ami zavaró, érdekes, eltérő, stb.Adrienn pl. egy nagyon jó példája annak, ha frusztrált emberek keresnek párt. Nem mellesleg, intő figyelmeztetés mindenkinek, aki véletlenül ismerkedne vele. Persze az arcát nem mutatom meg, de ha véletlenül egy ember is olvassa ezt, majd nem jön vele össze, már megérte. Erre az esély persze nagyon kevés...

      Törlés
    2. Összeismertetném egy-két frusztrált pasival.Cívódjanak egymással, addig sem másokat bántanak.

      Törlés
    3. Köszönöm, de ismerek elég frusztrált embert mindkét oldalról. Mint ebben az írásban is látja, van belőlük elég, még akár egy társkeresőn is. Az egyetlen oka, hogy nőről írtam ezt, mert történetesen ez egy létező nőről szól. De persze én férfiként regisztráltam. Azért, mert nem beszélünk valamiről, még létezik. Ráadásul, ha figyelmeztetünk másokat bizonyos veszélyekre, azzal segítünk embertársainkon. Önt látom, az írás jobban zavarja, mint az, hogy milyen emberek vannak a társkeresőn. Higgye el, ha nő lennék, egészen biztos férfiakról írnék hasonló cikkeket. Csak gondolom, akkor a férfi olvasóknak nem tetszene. Mellesleg, amit írtam, nem hazugság, nincs mesterségesen szerkesztve, szóval tény. A tények meg makacs dolgok. Elnézést, de önt zavarják a tények?

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Távolról sem. Egyáltalán nem. Nem is volt bántó szándék a kommentemben. A napokban jómagam is nőként belefutottam egy frusztált férfiba. Csak azért írtam, hogy akár meg is találhatnák egymást, és akkor a többi jószándékút akár békén is hagyhatnák...

    VálaszTörlés