2016. július 22., péntek

Blog: Levél az ősi városból

Mindig örülök, amikor levelet kapok és abban kérést. Mert ilyenkor tök fontosnak érzem magam. Embernek, aki képes lehet - már legalábbis a levél írója így gondolja - megoldani komoly problémákat. A valóságban ez nincs így.
Egy barátnőt nem vagyok képes találni magamnak, de...
Levelet kaptam Xi'anból, az ősi kínai városból. Még a magyar fordítás sem érthető számomra, ezért kétlem, hogy tudok rajtuk segíteni, bármiben is, viszont azt megjegyezném, hogy lehet, hogy a levelet egy keletitől kaptam, az ősi városból, de a neve minden, csak nem keleti és nem ősi.
Elég ha a fotóra kattintasz!

Hejj, Quentin, sajnálom, hogy nem én vagyok a megfelelő ember nektek! Az én nevem, nem elég (h)ősi.
Esetleg, ha a kedves olvasó úgy véli, a levél neki szól, kérem tegyen meg mindent, hogy Xi'an ősi városában ismét helyreálljon a rend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése