2016. szeptember 2., péntek

Blog: A málna ízű mi ez?

Az én hibám, ezt le kell szögeznem. Én vettem ki az akciós hűtőből, anélkül, hogy vásárlás előtt ellenőriztem volna a termék ...
...a terméket.
Most itthon ülök és próbálok rájönni, hogy ez a híg lötty, ami málnás KÉSZÍTMÉNYNEK  hirdeti magát, vajon mi is lehet valójában.
Ránézésre egy rózsaszín trutyi. A doboz nem nagyon segít azonosítani, mert sem az nincs ráírva, hogy joghurt, ivójoghurt, sem az, hogy író, vagy tejsavó, esetleg puding vagy bármi.
Ez egy málnás ízű készítmény.


Hát kösz, de nem fogom ezt a szart kanalazni nap, mint nap.
Nagyjából meg vagyok elégedve a Danone termékekkel. Nagyjából, mert eddig nem próbálták az eladhatatlan szart is eladni. Mások szerint pedig de csak én sokkal megengedőbb vagyok.
Szóval, nem kívánok egy pereskedésbe keveredni a kedves céggel, mert bekebeleznének, mint én egy Danone terméket, ami nem ez, hanem valami más.

Ez a málnás anyaszomorító négyes csomagban feküdt ártatlanul a hűtőben. A málnát szeretem. A trutyikat is, legyen szó joghurtról, kefirről vagy olyasmiről, amit még korábban nem ettem.
Kivétel ezt.
Aki ismer, tudja, nem vagyok egy gurmand.
Sok szart vásároltam már össze életembe, sokszor csalódtam is.
Ez azonban egy merénylet, mivel még azt sem sikerült egyértelműen a doboz olvasgatása után kitalálnom, hogy valójában mit fogyasztok.


Ez gyerekek egy fermentált - erjesztett - cucc, amihez vitaminokat adtak hozzá. Képzelem milyeneket, ha leértékelve a négyes csomag 160 forintba került.
Tudom, ne vegyek szart olcsón, mert az drága!

A Danone-nak meg üzenem, hogy ne akarjatok már minden vackot eladni, amit a gyártósor mellé lecsöpögött. Maradjatok a jól bejáratott készítményeknél, amiknek van élelmiszer-ipari neve és ne úgy kelljen már bemutatni valamit, hogy ez pedig egy: termék!

- Sanyika, kérsz reggelire egy epres terméket?
- Azt eszik vagy isszák?
- Nos, a dobozról nem derült ki egyértelműen.
- Akkor inkább spenótot. Azt legalább tudom, hogy utálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése