2016. december 24., szombat

Blog: Karácsonyi köszöntő azoknak a nőknek, akikkel volt... valami!

Nem is én lennék, ha a fekete humornak nem engednék teret:
Így köszöntöm én azokat a lányokat, nőket, hölgyeket, akikkel valaha is volt bármilyen szexuális kilengésem, beleértve a csóktól, laza pettingen keresztül a teljes beteljesülésig. De még azokat is ide sorolom, akikkel már majdnem, de azután mégsem... Többnyire mert egy majom vagyok. Meg azokat is, akikkel randiztam, de semeddig sem jutottam, akármilyen okból. (Mert egy majom vagyok...)
Természetesen úriemberként, neveket nem írok ki!

Kérem, ez a rész volt a legkönnyebb!
A szerelmeimet sem szeretném kifelejteni, ezért itt azok a nők következnek, akikbe valamikor az életem során beleszerettem:
*************

Kellemes karácsonyt mindenkinek, csajok!

Érthető okokból egy nevet le sem tudnék tagadni, és ő a fiam anyja. Neki is millió puszi, mert ha mi nem is jöttünk ki, a gyerek az sikerült!
Csak ne kényeztetnéd annyira!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése