2016. december 7., szerda

Blog: A tolvaj patkány csak feljelentett végül...

Emlékeztek arra az ügyre, amit vagy fél éve megosztottam veletek és olyan stádiumba jutott, hogy több ezer emberhez jutott el.
Nem?
Felfrissítem az emlékeidet:
Egy M. K. nevű féreg próbanaposként - azóta sem lett próbaidős belőle - pár órát dolgozott előző munkahelyemen és közben a vásárlásra elkülönített pénzt meglovasította.

Én, hirtelen felindulásból, az akkori üzletvezető kérésére megosztottam egy bejegyzést, amelyben tolvajnak neveztük a fiatalembert és fotót is mellékeltünk hozzá.
A megosztásom - kiírni is nehéz - de közel 150ezer emberhez jutott el.
Állítólag - M. K. kijelentése szerint, de őt ugye, eleve elkönyveltük egy tolvaj gecinek - ennek köszönhetően nem kap szakmájában munkát. (Szerintem a szakmája a lopás és jól is fizetett neki, de nem értem, miért csodálkozik, hogy szakértelmére nincs elég nagy kereslet.)

Nos, a napokban, sikeresen beidéztek a rendőrségre, mert a tolvaj majom feljelentett engem rágalmazásért, meg, hogy a közreműködésem miatt munkáktól esett el.

A gond ugye, az, hogy amíg nincs lezárva rendesen az ügye, ugye, addig nem tudjuk, hogy én, az őt ellehetetlenítő bejegyzésemmel rágalmaztam a fiatalembert, vagy egy tényt - tolvaj - osztottam meg. Sajnos, abban igaza volt, hogy amíg nem ítélték el, addig kijelentésem felelőtlenség.

Kérdés: Mi van akkor, ha közben a bíróság lezárta az ügyet és a fiatalembert kötelezték arra, hogy fizesse ki, amit ellopott és amit nem tud teljesíteni, mert - szerinte - nem kap munkát azóta?

Ja, nem tudtad?
Elvileg a bíróság ebben az ügyben ítéletet hozott ellene.
Most várom a papírt erről, hiszen, ha ő tolvaj volt, akkor én nem rágalmaztam, mikor megosztottam a lopás vádját.

Esetleg hitelrontás lehet...

Bár, egy tolvajnak milyen hitele lehet???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése