2020. április 17., péntek

Blog: Vesztegzár alatt

Az olaszok már bizonyították, hogy a vesztegzár nem szegi kedvüket az élet élvezetéhez. De hogyan nézne ez ki nálunk? Hogyan viselkedni a házaspár Margit és Imre?

- Nézd, Imre, emberek gyülekeznek kint az erkélyeken, ablakokban.
- Nem baj, mindjárt kezdődik a meccs, amire nem mehettem ki. Ez lesz az első olyan magyar mérkőzés, amiben 11-11 játékos helyett csak 6-6 van pályán!
- Imre, néhányan hangszereket visznek ki... szerintem zenélni fognak.
- Nem mindegy, Margit? Mi nem játszunk hangszeren.
- De énekelhetnénk.
- Fogok, ha nyer a Fradi.
- Úgy értem, a többiekkel, most!
- Margit, maradj már magadnak a te hangoddal.
- Imre, te tényleg nem vagy kíváncsi a szomszédokra, erre az egészre?
- Sosem voltam kíváncsi ember. Ha te olyan kíváncsi vagy, menj, nézd meg, hogy megsült-e a csirkecomb.
- Hihetetlen vagy. Végre lenne valami, ami összekovácsolná az embereket, te meg csak húzod az orrod.
- Ha összekovácsolódást akarok, majd lemegyek aznap a boltba, amikor megszűnik a vesztegzár és mindenki egyszerre rohan vásárolni... Addig pedig, míg tart a fizetett szabadságom, kiélvezem ezt a kanapét, ha már megvettük tavaly.
- A csirke még nincs kész. Jaj, Imre, hallod ezt? Elkezdték énekelni a Himnuszt! Illenék felállnod.
- Margit... A meccs elején azzal kezdtek. Akkor felálltam, te meg kint raktad a csirkét sütőbe. Szóltam rád netán, hogy dobj el mindent és vágd vigyázzba magad?
- Olyan csodálatos, hogy ennyien kint vannak.
- Kint van a szőke titkárnő is, a harmadikról, aki szemben lakik, balra?
- Kint. Imre, honnan ismered te azt a nőt?
- Nem ismerem, csak tippeltem. Na, vigyázz, hagy lessek ki egy pillanatra.
- Inkább nézd a meccset.
- Csirke, hogy áll?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése