2020. április 17., péntek

Blog: A laza kapcsolat

- Szia! Laza kapcsolatot keresek.
- Az nem a stílusom, de beszélgessünk.
- De én inkább csak szexelnék először.
- Jaj, azt én nem tudok, ha nem beszélgetünk kicsit.
- Bocsi, de én kifejezetten laza, szex kapcsolatot keresek.
- Ne siess úgy! Lehet, hogy benne lennék.
- Csak szexben?
- Neked csak a testem kell!
- Hát mondtam, hogy csak laza...
- Hogy lehetsz ilyen érzéketlen? Amikor már kezdtem érezni valamit irántad! Te meg csak a szex!
- Már bocs, de ez egy társkereső. Nincs megtiltva, hogy ki mit ke...
- De akkor is! Nekem vannak érzéseim, tudod? Megbántottál!
- De hiszen írtam, hogy csak egy laza szexkapcsolat...
- Hogy tudsz így aludni éjjel? Mennyi szívet törtél már össze?
- Előre szóltam, hogy laz...
- Fejezd már ezt be! Nincs olyan, hogy laza kapcsolat.
- Nekem volt. Több is.
- Aha, szóval csak egy lennék a sorban? Te féreg! Te patkány!
- De hiszen azonnal szóltam, hogy...
- Ja, hogy laza szex? Menj kurvázni! Vagy tudod mit, ba**d meg az ...!
- És így tanulta meg a férfi, hogyha le akar feküdni egy nővel, akkor hazudja le a csillagot is az égről, de sose mondja meg, ha csak alkalmi szexben gondolkodik elsőre. Érted fiam?
- Igen, apa. De mondd, anyuval hogyan találkoztatok?
- Csak megakartam dugni.

https://ontdekjekracht.nl/de-kracht-van-kwaadheid/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése