2018. január 5., péntek

Blog: Nagy pénzre mondtam nemet!

...ismét!
A levelezésemben néha megjelennek olyan üzenetek, amelyek befogadójának maximum egy hat éves értelmi szintjével rendelkező személy felel meg.
A legutóbbit egy orosz nevű, elvileg cseh állampolgártól kaptam, aki jelenleg Londonban praktizál - nagyon jó lehet, ha ügyvédi munkakőrben bevándorlóként rábízza bárki angol a dolgait - és magyar ügyfeleit képviseli, akik évekkel korábban elhunytak és valami homályos okból eddig nem tudtak rólam, sem igen kiterjedt családi körömről, hiszen senki nem jelezte a Fekete klánból, hogy kaptak volna hasonló megkeresést. Erre, nem meghaltak nekem ezek a rokonok, mielőtt legalább egy karácsonyt eltöltöttünk volna együtt?

Nem vagyok profi jogtudor, de eleve ki gondolná, hogy egy ilyen szövevényes és nagy értékű örökösödési ügyben legalább egy telefont megeresztenek felém. Vagy facebookon írnak rám. Egyiket sem nehezebb felkutatni, mint hozzám kapcsolni jelenlegi e-mail levelezésemet...

Copy pasta:


Azonos nevű velem.
Londonban.
Csak nem lehetnek olyan sokan, Fekete Tamások, akik elhunyt arany exportőrök, nem igaz?
De valamiért nincs kedvem kutakodni.

Ismét könnyen lemondtam közel 6 millió fontról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése