2018. január 5., péntek

Blog: Okj-s színész képzés...

Na, ne vicceljünk kérem!

El tudod azt képzelni, hogy okj-s szakon megtanulod a színész szakmát?
Mert az csak úgy megy.


Most képzeld el, hogy te jól nézel ki, magas vagy, csinos, és elvégezted e tanfolyamot. Majd megkapod egy Antal Nimród film főszerepét, a partnereid pedig a Cserhalmi, meg legyen mondjuk a Kern, Udvaros, stb.

Az első forgatási napra meg megérkezel, kicsit késve - pont, olyan tetű lassan, ahogy az okj-s képzésedet végezted el - és leülsz a neked kitett kényelmes székbe, hátán a neved.
Te vagy a főszereplő!
A színész szakma nagyjai meg rád várnak, hiszen ma már bárki lehet egy főszereplő, ha elvégezte a megfelelő... tökömet... elvégzett egy okj-s képzést.
Csak én érzem visszásnak?
Nem véletlen, hogy sosem lettem színész.
Képtelen vagyok megjegyezni egy dráma szövegét. Még a sajátomat sem, nemhogy nagyobb színészfenoménok mintáját követve, akár az összes sort.
Esetleg egy néma szerepet... ha lehetne.
Vagy talán egy sort, esetleg kettőt. Abba talán bele tudom vinni a megfelelő érzelmeket.
Lófaszt.
A saját verseimet sem vagyok képes fejből elszavalni...
Leírom, oszt elszállt.

De most végre megnyílt előttem a lehetőség.
Elvégzem ezt a nekem kifejlesztett - tudom, hogy csak miatta, hiszen érzem magamban az erőt hozzá - tanfolyamot, a szöveggel meg nem lesz semmi baj. A digitális kamerák világában annyi felvételt szarhatok el, amennyit nem szégyellek, hiszen újra vesszük. És újra.
És újra.
A Cserhalmi, a Kern vagy az Udvaros meg szépen kivárja.
Hiszen én vagyok a sztár, nem igaz?

Nézzük, hogyan is kell regisztrálni...?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése